مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران:

جامعه اسلامی امروز، نیازمند نسل سلیمانی‌هاست

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری: امروز با وجود برخی مشکلات و معضلات، جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی‌هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران،حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در هشتمین جلسه ستاد مرکزی عملیات حاج قاسم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: تقارن این ایام با حماسه ۹ دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روزها؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدارباش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است. نهم دی‌ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط کشور به پا خواسته و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ایام شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم‌رزمانش، تصریح کرد: شهید سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی بود. امروز باوجود برخی مشکلات و معضلات، جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی‌هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود.

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سراپا در خدمت خداوند و مردم بود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کاملاً خود را وقف خداوند متعال کرده بود و وظیفه همه ماست که از مسیر و سیره مرد میدان‌های مجاهدت، درس بگیریم و با ولایتمداری و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز در جنگ تمام‌عیار فرهنگی و نرم قرارگرفته‌ایم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امری ضروری است. راز ماندگاری و جاودانگی سردار سلیمانی در جهان اسلام ایمان و باورهای توحیدی و عمل صالح بود و این موضوع محدود به یک فعل خاص نیست.

حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری در پایان خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم‌هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار دارند و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد. شهید سلیمانی برای خدمت به خلق خدا و دفاع از کرامت همه انسان‌ها با خلوص نیت وارد عرصه شد.

1400/10/21