به مناسبت ماه رمضان صورت مي‌گيرد

فعالیت 35 مبلغ دینی در شهرستان دیلم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم از فعالیت 35 مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

فعالیت 35 مبلغ دینی در شهرستان دیلم


به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام آیت اندرزیان اظهار داشت: در ماه رمضان فرصت‌های بی‌نظیری برای تبلیغ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) وجود دارد که در سایر ماه‌ها وجود ندارد و ما باید تلاش کنیم که از این فرصت اندک، نهایت بهره را ببریم.

وی گفت: اگر ما خودمان را به خوبی به علم مجهز کنیم و میزان ارتباطات خودمان را به شیوه‌‎های متعدد با مردم در شهرها، روستاها و محلات تقویت نماييم، می‌توانیم مردم را به میدان بیاوریم و بخشی از مشکلات محله را به واسطه خود مردم حل کنیم که امسال نیز مانند سالیان گذشته سازمان طرح محله همدل دو را طراحی و ابلاغ کرده که قطعا ثمرات فراوانی به بار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: در ماه رمضان امسال بیش از 35 مبلغ و مبلغه بومی، اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، مستقر و آزاد در این شهرستان حضور دارند و به ایراد سخنرانی، برنامه های آموزشی احکام ، اقامه نماز جماعت، برگزاری برنامه های جزخوانی قرآن کریم و جلسات تفسیر در سطح مساجدو حسینیه‌ها می‌پردازند.

1402/01/15