با حضور ائمه جماعات و مبلغین اعزامی ماه رمضان انجام شد

برگزاري سومین جلسه هماهنگی «مهرواره محله همدل 2» در شهرستان دشتی

با حضور ائمه جماعات و مبلغین اعزامی ماه رمضان، سومین جلسه هماهنگی «مهرواره محله همدل 2» در قالب همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان دشتی برگزار شد.

برگزاري سومین جلسه هماهنگی «مهرواره محله همدل 2» در شهرستان دشتی

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور ائمه جماعات و مبلغین اعزامی ماه رمضان، سومین جلسه هماهنگی «مهرواره محله همدل 2» در قالب همایش طلایه‌داران تبلیغ شهرستان دشتی 14 فروردین 1402 در دفتر امام جمعه خورموج برگزار شد.

امام جمعه خورموج در این جلسه ضمن تأکید بر نقش محوری ائمه جماعات مساجد و مبلغین محترم در نشر خوبی ها، اهمیت مهرواره محله همدل را یادآور شد.

حجت‌الاسلام علی زاهددوست همچنین خواستار دغدغه‌مندی بیشتر و همفکری و مشارکت مبلغین محترم در زمینه‌ حل مشکلات فرهنگی شهرستان شد.

در این جلسه یکی از مبلغین شهرستان دشتی مقیم قم مأمور شناسایی توانمندی‌های طلاب جهت استفاده در سطح شهرستان شد.
در بخش دیگری جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی به تشریح و تبیین مهرواره محله همدل پرداخت. 
حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری‌نیا مهرواره محله همدلی را فرصتی برای تزریق امید در رگ‌های جامعه عنوان کرد.

وی افزود: به مدد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر بر خاسته از هویت ایرانی و اسلامی مردم نجیب شهرستان دشتی و تلاش‌های خالصانه مبلغین ارجمند طعم شیرین حکمرانی الهی به جان‌ها خواهد نشست.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام مدیر مدارس علمیه دشتی خواستار شناسایی افراد مستعد و معرفی به حوزه جهت تحصیل علوم دینی شد.

سیدمهدی طاهری عنوان کرد: تعداد مساجد زیاد فاقد روحانی چشم انتظار مبلغین جوان و خوش فکر و دغدغه‌مند است و این مهم در سایه شناسایی و جذب افراد مستعد امکان پذیر است.

حجت‌الاسلام علی رستمی، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی نیز خواستار همکاری مبلغین و ائمه جماعت جهت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر مساجد محلات شد.

 

1402/01/15