حجت الاسلام احمدی ؛

برگزاری مهرواره محله همدل در استان زنجان

اولین نشست تبیینی و توجیهی ستاد عملیات مهرواره محله همدل استان زنجان با حضور دستگاههای فرهنگی و اجرایی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری نهضت ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدی ضمن تبریک سال جدید و قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان ، در این نشست با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که میفرماید تفکر راهنمای عقل است و سکوت راهنمای تفکر است گقت : دشمن قصد دارد همراهی مردم با انقلاب اسلامی را از بین برده و مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در خصوص طرح مهرواره محله همدل با اشاره به بیانیه ی گام دوم مقام معظم رهبری گفت : بحث جامعه پردازی و نوع مواجهه با جریان استکبار متفاوت تر از گام اول است و باید در برنامه ها و عملیات ها طرح های جدیدی در نظر بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی در ادامه افزود : طرح مهرواره محله همدل در امتداد مهرواره های قبلی سازمان می باشد و امسال بنا داریم که با الهام از مهرواره بانور، مهرواره محله همدل را بیش ببریم.

آقای احمدی در ادامه خاطر نشان کرد : این مهرواره قصد دارد ظرفیت مردم را در عرصه های انقلابی پررنگ تر نشان بدهد و تلاش همه دستگاههای فرهنگی و اجرایی این است که در این مهرواره را به اهداف خود برسانیم. علی الخصوص در رابطه با جهاد تبیین و تبیین عملی و همچنین جهاد امید که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خودشان در حرم حضرت امام رضا (ع) فرمودند که مسوولان باید امید را در دل مردم زنده کنند و این امید را در مردم تقویت کنند .

حجت الاسلام احمدی در ادامه با تأکید برا استفاده از ظرفیت های مردمی در مهرواره محله همدل گفت : باید از تمام ظرفیت های مردمی در هیئات مذهبی ،کانون های فرهنگی ،خیریه ها ، مساجد و سایر تشکلهای مردمی و دستگاههای اجرایی استفاده و رصد و شناسایی بشود . اگر این همدلی در بین مردم تقویت بشود خیلی از مشکلات موجود به دست خود مردم میتواند برطرف شود .

در پایان این نشست نهادهای فرهنگی از سپاه انصارالمهدی (عج) استان ، اداره اوقاف و اداره بهزیستی، کانون های فرهنگی مساجد استان همکاری خود را برای پیشبرد این طرح عنوان کرده و با بیان ظرفیت های تحت پوشش خود نسبت به تبیین آن برای کنشگران مراکز خود اعلام آمادگی کردند.

1402/01/15