امام جمعه اهل سنت فراغی کلاله:

اتحاد راه رسیدن مسلمانان به عزت و اقتدار است

آخوند صفری در مراسم افطاری وحدت و مقاومت گفت: اتحاد راه رسیدن مسلمانان به عزت، اقتدار و عظمت است.

اتحاد راه رسیدن مسلمانان به عزت و اقتدار است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، آخوند محمدامین صفری در مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی کلاله اظهار کرد: موضوع وحدت، سفارش اکید قرآن کریم و نبی مکرم اسلام (ص) به مسلمانان است که سبب دوستی و مودت خواهد شد.

امام جمعه اهل‌سنت فراغی با بیان اینکه اسلام دین الفت و مهربانی است، گفت: خداوند در قرآن کریم راه عزت و اقتدار را به مسلمانان نشان داده و از آنان خواسته است برای رسیدن به قدرت و عظمت با هم متحد باشند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نه فقط دشمن مسلمانان، بلکه دشمن بشریت هستند افزود: با برملا شدن جنایت‌های رژیم صهیونیستی امروز غیرمسلمانان نیز از این رژیم، نفرت دارند با اینحال برخی کشورهای اسلامی به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

آخوند صفری بیان کرد: اگر امت اسلامی اتحاد و انسجام می‌داشت ما شاهد کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم فلسطین نبودیم و رژیم غاصب صهیونیستی نیز نمی‌توانست هرروز خانه و کاشانه این مردم را نابود کند.

وی با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس تاکید کرد: وظیفه انسانی و اسلامی ماست که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور حداکثری در روز جهانی قدس داشته باشیم و انزجار و تنفر خود را از رژیم صهیونیستی به نمایش بگذاریم.

1402/01/20