برگزاری ۱۶۳ مراسم جزخوانی و تلاوت کلام وحی در دیر

 رئیس تبلیغات اسلامی دیر از برگزاری ۱۶۳ مراسم جزخوانی و تلاوت وحی در سطح این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۱۶۳ مراسم جزخوانی و تلاوت کلام وحی در دیر

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد جعفری ابراز داشت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده ۱۳ روحانی تحت عنوان طرح امام محله و روستا، ۱۲ روحانی طرح خوداستقرار، ۱۳ روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و بیش از ۴۳ روحانی به صورت آزاد و بومی، طرح هجرت مشغول به تبلیغ و فعالیت در عملیات ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در این شهرستان هستند.

 رئیس تبلیغات اسلامی دیر ادامه داد: در این عملیات به یاری خداوند متعال شاهد برگزاری جلسات جز خوانی و کرسی‌های تلاوت حتی در روستا‌هایی که ۵ خانوار دارند هستیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه‌های اداری شهرستان و دستگاه‌های فرهنگی دیگر گفت: عملیات رمضان ۱۴۰۲ در پنج شهر و ۲۹ روستا و آبادی شهرستان دیر در حال برگزاری است که به یاری خداوند متعال بیش از ۷۰ قاری و مداح و نوحه‌خوان در این ماه رحمت و بندگی همکاری و فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام جعفری در پایان این خبر که ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ عنوان شد، گفت: محافل قرآنی شاخص، کرسی‌های تلاوت، تفسیر سوره محمد، انتشار خوبی‌ها، همدلی و مواسات از دیگر برنامه‌های محوری ماه رمضان در این شهرستان محسوب می‌شوند.

1402/01/27