با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان؛

آیین تقدیر از برنامه سازان ماه رمضان برگزار می شود

نشست هم اندیشی و آیین تقدیر از برنامه سازان خوزستانی ماه مبارک رمضان در سالن کوثر ادار کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین اخوان با اشاره به برگزاری آیین تقدیر از برنامه سازان خوزستانی ماه مبارک رمضان گفت: این برنامه برای اولین بار در استان خوزستان با هدف حمایت و ارج نهادن به هنرمندانی است که در ماه مبارک رمضان آثار فاخری را در حوزه رسانه تولید کرده اند اجرا خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به رشد و تعالی هنرمندان خوزستانی در حوزه تولید محتوا تاکید کرد: با وجود هنرنمایی هنرمندان خوزستانی در عرصه های ملی هنوز جایگاه ویژه ای برای این عزیزان تدارک دیده نشده است. آثار برخی از هنرمندان خوزستانی علاوه بر صدا و سیمای مرکز خوزستان از شبکه های مختلف سیما نیز به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

وی برنامه های رمضانی 1402 را مثبت ارزیابی کرد و افزود:برنامه های حدیث بیداری و ماه خوبی ها و همچنینی برنامه حبابه از سیما مرکز خوزستان، برنامه های نفحات و لحظه ها را دریاب از شبکه سه سیما، برنامه های عربی شبکه الاهواز و مجموعه النخیل از ویژه برنامه هایی است که توسط هنرمندان خوزستانی تهیه و تولید شده است.

اخوان صباغ قدردانی از کارشناسان مذهبی که در ماه رمضان در عرصه تبلیغ نوین فعالیت داشته اند را ضروری دانست و اضافه کرد: بنا داریم در این نشست از حجت الاسلام و المسلمین فرد بدلیل حضور در برنامه های سحر و افطار و بیان معارف قرآنی و همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده بدلیل بیان معارف روایی و احکام برای جامعه از قاب تلویزیون نیز تقدیر بعمل آوریم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی در پایان زمان برگزاری این نشست را سه شنبه 12 اردیبهشت ساعت 9:30  اعلام کرد و افزود: در این نشست مدیرکل صدا و سیمای خوزستان نیز برای تقدیر از عوامل برنامه ساز دعوت شده است.

1402/02/11