دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در دیدار با فرماندار دیلم مطرح کرد:

فعالیت فرهنگ نیازمند همکاری تمام دستگاه هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به منظور دیدار با مسئولان ارشد شهرستان و رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی به شهرستان دیلم سفر کرد.

فعالیت فرهنگ نیازمند همکاری تمام دستگاه هاست

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دیدار با محمد اسدی فرماندار دیلم  گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بنا به وظیفه و ماموریتی که در حوزه دین و فرهنگ دارد نیازمند توجه و عزم جدی مسئولان حاکمیتی  در راستای پشتیبانی و حمایت از برنامه‌های فرهنگی است.
وی افزود: در مسائل فرهنگی مورد هجمه شدید خارجی هستیم هر چند که این هجمه قبل از انقلاب هم وجود داشته، اما بعد از انقلاب اسلامی این هجمه فرهنگی تشدید شده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب با یک شبیخون فرهنگی مواجه هستیم و همه ما به عنوان کارگزاران انقلاب اسلامی ایران نسبت به تک تک آحاد جامعه مسئولیم.
حجت الاسلام قادری با تشریح وضعیت فرهنگی و دینی استان و خلا‌ها و کمبود‌های فرهنگی موجود در شهرستان دیلم در حوزه دین خواستار تخصیص اعتبار مناسب در کمیته برنامه ریزی تملک دارایی‌های شهرستان جهت پیشبرد امورات و راهبری فرهنگی شد.
محمد اسدی فرماندار شهرستان دیلم در ادامه این دیدار نیز گفت: ما رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه را مهمترین وظیفه خود می‌دانیم و بر این اعتقاد هستیم که هزینه کردن در حوزه فرهنگی و دینی سرمایه گذاری است هر چند که ممکن است بازخورد این فعالیت‌ها و اقدامات را به سبب جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن و ماهیت کار فرهنگی در کوتاه مدت  نباشد، ولی باید به این فعالیت‌ها توجه کرد.  
وی گفت: حقیقتا  بنا به فرموده مقام معظم رهبری، عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و ما با تمامی ظرفیت‌های شهرستان از هیچ گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد و انشاء الله بتوانیم با فعل و کار خودمان خدمتگزار خوبی برای این نظام اسلامی  در این خطه و مرز و بوم باشیم که نتیجه کار و عمل مان خشنودی قلب امام زمان (عج) باشد.

1402/02/19