مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

جلسه ترویج توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به ریاست حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان دراین جلسه گفت: تاریخ ایران اسلامی، مزین به نام دلیر مردانی است که تا پای جان ازخاک، نام، ناموس، ارزش‌ها و اعتقادات این ملت حراست و دفاع کرده اند. رفیع‌ترین و با عظمت‌ترین افتخارات به گواه تاریخ نویسان، دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام عظیم الشان در دفاع از انقلاب و کشور گفت: مردان و زنان از جوانان تا سالخوردگان برای دفاع از حیثیت انقلاب و اسلام و ناموس ایران در صحنه‌های نبرد و پشتیبانی از میدان‌های رزم حضور همه جانبه داشتند و توانستند برگ زرینی از ایثار، جهاد و ازخود گذشتگی را در تاریخ ثبت نمایند.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب که: «برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت»  ظرفیت معرفت به دوران دفاع مقدس و مقاومت می‌تواند گره گشای مشکلات و تعالی امت اسلامی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «با هوشیاری، بصیرت مردم و ایستادگی جامعه اسلامی، دشمنان باید آسیب زدن به درخت تنومند نظام اسلامی را با خود به گور ببرند» گفت: ترویج عملی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه ضروری است.

احمدی در ادامه خاطر نشان  کرد:  ایثارگران در صف اول روشنگری و آگاهی بخشی جامعه هستند و با توجه به رویکرد جنگ ترکیبی که نظام سلطه نسبت به کشور ایران در پیش گرفته است تنها راه برون رفت از این مشکلات تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار روحیه مقاومت و ایستادگی است.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری جلسات و برنامه‌ها، گسترش، انتقال و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حال و آینده و علاقمندان به فرهنگ، متعالی دفاع مقدس می‌باشد.

در ادامه سید مسعود قانعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل، راهبرد‌ها و برنامه‌های پایگاه در راستای ترویج و توسعه ایثار، جهاد و شهادت در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

1402/02/24