برای نخستین بار در کشور؛

راه اندازی اولین سامانه جامع مداحان در استان چهارمحال وبختیاری

نورالله جلیل، کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه جامع مداحان استان چهارمحال و بختیاری تا قبل از ایام محرم برای اولین بار در کشور خبرداد.

راه اندازی اولین سامانه جامع مداحان در استان چهارمحال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ نورالله جلیل کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای ساماندهی فعالیت مداحان و کیفیت خدمات رسانی به مردم، سامانه جامع مداحان استان به آدرس madahchb.ir  تا قبل از ایام محرم و صفر رونمایی می شود.
وی با اشاره به اینکه این سامانه برای نخستین بار در کشور و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: هزار و 260 مداح ثبت شده در استان می توانند با ورود به این سامانه و درج اطلاعات و ارائه نمونه کار از آموزشهای جدید مداحی هم بهره مند شوند .

 کارشناس تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مردم برای رزرو مداح جهت مراسمات ترحیم، روضه و مناسبتی واهل بیتی می توانند فعالیت های مداحان را در سایت مشاهده و درخواست خود را ارسال نمایند و مداح موردنظر هم با ثبت زمان های آزاد خود با مردم تعامل وهمکاری داشته باشد.

نورالله جلیل افزود: ارتقای محتوای ارایه شده توسط مداحان ، ارایه مباحث آموزشی و کیفی سازی ، نظارت بر حق الزحمه مداحان و گزارش نقایص از طرف مردم و پیگیری و رفع آنها از طرف اداره کل از مهم ترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

وی یادآور شد: این سامانه به صورت آزمایشی از 2ماه پیش در حال فعالیت است و تا قبل از ماه محرم مراسم رسمی رونمایی از آن برگزار می شود و در صورت اجرای موفق در سایر استان ها هم اجرایی می شود.

 

1402/03/09