برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مساجد محوری تبریز 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز از برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و  قیام ۱۵ خرداد در مساجد محوری تبریز خبر داد. 

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مساجد محوری تبریز 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مظفر رجب زاده با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و شصتمین سالگرد شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در مساجد محوری تبریز و با هدف زنده نگهداشتن آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و یادآوری آنها به ویژه برای نسل امروز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق بارز دشمنی بدخواهان امام راحل (ره) تهاجم ناجوانمردانه رسانه‌ای و دروغ‌پردازی های دشمن است تا نسل‌های جوان امروز از مبانی و اصول انقلاب اسلامی دور بمانند اما بازخوانی شخصیت امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مقابله برای رفع این شبهات و مقابله با چنین دروغ‌ پردازی‌هایی خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تبریز خاطر نشان شد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان را مخاطب اول خود در تلاش برای حفظ انقلاب اسلامی قرار داده و می فرمودند به همه نوجوانان و جوانان در مرحله اول، و پدران و مادران و دوستان آنها در مرحله دوم، و به دولتمردان و روشنفکران دلسوز برای کشور در مرحله بعد وصیت می کنم که در این امر مهم که کشورتان را از آسیب نگه می دارد، با جان و دل کوشش کنید.

وی با اشاره به توصیه های امام خمینی (ره) در خصوص مراکز علمی و دانشگاهی گفت:  دانشگاه ها را به نسل بعد بسپرید و به همه نسلهای مسلسل توصیه می کنم که برای نجات خود و کشور عزیز و اسلامِ آدم ساز، دانشگاه ها را از انحراف و غرب و شرق زدگی حفظ و پاسداری کنید و با این عمل انسانی - اسلامی خود دست قدرت های بزرگ را از کشور قطع و آنان را ناامید کنید.

1402/03/14