مدیر عامل خبرگزاری مهر؛

گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد

محمدمهدی رحمتی گفت: گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه هویتی دارد و رویکرد این مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی است.

گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، محمدمهدی رحمتی در آیین تودیع و معارفه مدیرخبرگزاری مهر استان گلستان اظهار کرد:  ظرفیت گلستان برای معرفی انسان‌های بزرگ که در نقطه درست قرار دارند کم نیست و باید به این شخصیت‌ها به درستی بپردازیم.

مدیر عامل خبرگزاری مهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام (ره) اظهار کرد: در این مراسم مقام معظم رهبری به دو کلید واژه «ایمان» و «امید» اشاره کرد و قائل به آن هستیم که خبرگزاری مهر در استان پیشگام و نقش جدی در جهاد تبیین استان داشته باشد و در موضوع جهاد تبیین امیدآفرینی یک مسئله پرتکرار است که باید به آن توجه شود.

وی بیان کرد: استان گلستان جزو ۱۰ استان برگزیده کشور است و تراکنش شاخص‌ها استان به گونه‌ای است که می‌توانیم امید آفرینی را در این استان بازتاب گسترده داد.

رحمتی افزود: گروه رسانه‌ای مهر در ایجاد آگاهی یک نگاه  هویتی دارد و رویکرد این مجموعه فرهنگی، هنری و اجتماعی است و به مسائل مختلف حتی اگر ورزشی می‌پردازند نگاه فرهنگی دارد و با نگاه فرهنگی در این حوزه ورود پیدا می‌کند تا جامعه درک درستی از مسائل داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم حضور ملک شاهکوهی  با تصویر شخصیتی که در خبرگزاری مهر داریم منجر به رشد تعالی این استان شود و امید داریم این خبرگزاری و ظرفیت رسانه‌ای ما به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کند.

مدیر عامل خبرگزاری مهر تاکید کرد: حتما بدون همراهی فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب این مهم امکان پذیر نیست و همدلی باید در جریان رسانه‌ای وجود داشته باشد و اعتقاد داریم کار رسانه جبهه‌ای و قرارگاهی است.

1402/03/18