در راستای آموزش و توانمند سازی روحانیون استان زنجان:

دوره آموزش روایتگری سیره شهدا و اربعین حسینی برگزار می‌شود

دوره آموزش روایتگری سیره شهدا و اربعین حسینی ویژه طلاب و روحانیون استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛  حجت الاسلام بهبودی با اعلام این خبر گفت: در راستای تربیت و آموزش مبلغین و مبلغات دوره آموزش روایتگری سیره شهدا و اربعین حسینی ویژه طلاب و روحانیون استان زنجان برگزار می‌شود.

کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با همکاری موسسه روایت سیره شهدا، مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان، بسیج طلاب استان و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اقدام به برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روایتگری فرهنگ جهاد و شهادت و اربعین حسینی با حضور اساتید مجرب کشوری نموده است.

حجت الاسلام بهبودی از مزایای این دوره آموزشی: بهره گیری از اساتید مجرب و برتر کشوری، ارائه گواهینامه معتبر از سوی موسسه روایت سیره شهدا، اعزام به کاروان‌های دانشجویی و دانش آموزی راهیان نور و محافل شهدا، استفاده در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و مواکب حسینی و استفاده از برگزیدگان در تدریس و پژوهش مباحث جهاد و شهادت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط ثبت نام در این دوره داشتن مدرک سطح ۱حوزه  و قبولی در مصاحبه می‌باشد.  مهلت ثبت تا ۲۸خرداد ماه می‌باشد و علاقمندان جهت ثبت نام مشخصات خود را باشماره ۰۹۱۹۳۵۸۰۱۸۵ ارسال فرمایید.

1402/03/24