اختتامیه دوره تربیت راهنمای خانواده برگزار شد

اختتامیه دوره‌ی تربیت راهنمای خانواده «حدیث زندگی»، با حضور ۱۵۰ فراگیر به مدت ۲ روز در مشهد مقدس برگزار شد.

اختتامیه دوره تربیت راهنمای خانواده برگزار شدبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اختتامیه دوره‌ی تربیت راهنمای خانواده «حدیث زندگی»، با حضور ۱۵۰ فراگیر به مدت ۲ روز در مشهد مقدس برگزار شد و جدای از برگزیدگان این دوره حجت الاسلام عزت‌زمانی؛ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، وحید یامین‌پور؛ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام متقی‌فر؛ مدیر کل توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم حضور داشتند و از برگزیدگان نیز تقدیر کردند.

دوره‌ی تربیت راهنمای خانواده «حدیث زندگی» از جمله دوره فراگیر است که اهل سنت نیز مشارکت داشته‌اند. در مراسم دیگری، آیین اختتامیه این دوره با حضور فراگیران استان فارس به میزبانی شیراز برگزار شد.

گفتنی است دوره‌ی حدیث زندگی، توسط اداره کل آموز‌ش‌های تخصصی سازمان تبلیغات و با مشارکت معاونت امور جوانان وزارت وزرش و جوانان در استان‌های فارس و گلستان برگزار شد و قریب به ۳۰۰ مخاطب در قالب بیش از ۱۰۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی به مشارکت در این دوره پرداختند. فراگیران در مدت ۸ ماه برگزار شد و در این دوره به موضوعات مختلفی از جمله اصول و فنون مشاوره، روابط کلامی، آسیب‌های خانواده، جمعیت و فرزندآوری، بحران تجرد و ... پرداختند.

1402/03/24