مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شورای هیئت‌ها مذهبی یک نهاد مردمی و آتش به اختیار است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه شورای هیئات مذهبی یک نهاد مردمی و آتش به اختیار است، گفت: عزم، اراده و همت هیئت‌ها مذهبی برای اهل بیت (ع)، اسلام را زنده نگه داشته است.

شورای هیئت‌ها مذهبی یک نهاد مردمی و آتش به اختیار است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست فصلی شورای هیئت‌های مذهبی استان گلستان با حضور مدیرکل ومعاون فرهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هیئات مذهبی و روسای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان در سالن شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در این نشست با بیان این مطلب که شورای هیئات مذهبی یک نهاد مردمی، عمومی و آتش به اختیار است، اظهار کرد: عزم، اراده، همت و فعالیت عاشقانه تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی برای اهل بیت (ع)، اسلام را زنده نگه داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ما باید به نوجوان و جوان بها و میدان بدهیم، افزود: ما به شدت نیاز به اعتمادآفرینی نسل نوجوان و جوان داریم و ایام محرم و صفر بهترین زمان برای اعتماد آفرینی می‌باشد و نیاز است فعالیت‌های هیئات مذهبی بر عهده نواجوانان و جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما هرچه داریم از مادران و بانوان نقش آفرین است، گفت: هر چقدر فضای بیشتری به نقش آفرینی داوطلبانه انقلابی بانوان دهیم، نقشه‌های دشمن را می‌توانیم بیشتر کنترل کنیم.

در ادامه حجت الاسلام رضا دیلمی بیان کرد: تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی قدرت نرم گفتمان اسلام ناب و انقلاب اسلامی و سرمایه‌های نظام هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه وحدت یکی از راهبرد‌های مهم انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: دشمن به دنبال این می‌باشد که از طریق ابزار رسانه و تبلیغات به اتحاد و وحدت کلمه که رمز موفقیت نظام و انقلاب است، خدشه وارد کند.

برگزاری برنامه ویژه و محوری در شهرستان‌ها در ایام محرم و صفر، تعیین مسیر موکب جاماندگان اربعین در گرگان، اجتماع زائرین گلستانی در مشهد مقدس در ایام محرم، برگزاری مهمانی چندکیلومتری در گرگان در عید غدیر از مباحث مطرح شده این جلسه بود.

1402/03/27