مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم تحرک بخشی به تشکل‌ها برای برگزاری منسجم ویژه برنامه‌های غدیر و دهه امامت

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی فعال سازی و تحرک بخشی به تشکل ها را لازمه برگزاری منسجم ویژه برنامه های مناسبت هایی چون عید غدیر و دهه امامت و ولایت دانست.

لزوم تحرک بخشی به تشکل‌ها برای برگزاری منسجم ویژه برنامه‌های غدیر و دهه امامت

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در نشست هم اندیشی با کارکنان ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان و هفته ارتباط و تبلیغ بر لزوم برنامه ریزی و اجرای برنامه های منسجم و باشکوه برای گرامیداشت این روز تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین با توجه به در پیش بودن مناسبت هایی مذهبی چون روز عرفه، عید قربان، عید غدیر، دهه امامت و ولایت و روز مباهله باید برنامه هایی ویژه برای گرامیداشت هر یک از این مناسبت ها و اعیاد تدوین و اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: سال گذشته بیش از یکصد تشکل با هدف اجرای گسترده و باشکوه ویژه برنامه های عید غدیر توسط مجموعه تبلیغات اسلامی استان حمایت شده اند اما موضوع اصلی در این بخش فعال سازی و تحرک بخشی به خود این تشکل هاست.

حجت الاسلام حسینی گفت: باید تمام توان و ظرفیت خود را برای برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر و دهه امامت و ولایت در فضایی با نشاط و به صورت عمومی بکار گیریم و برپایی گسترده و ساماندهی مناسب ایستگاه های صلواتی با رویکرد و شعار «هر هیأت یک ایستگاه صلواتی» از مهمترین اقدامات در این زمینه است.

1402/03/28