رئیس کانون مداحان استان تهران؛

باید در کارهایمان وحدت رویه داشته باشیم

حمید رضا منتظر گفت: هدف اصلی ما یکی کردن تمامی این مجموعه‌هایی است که برای امورات مداحان وظایفی دارند. با یکی شدن این مجموعه‌ها تداخل کاری و چندگانگی پیش نخواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «حمیدرضا منتظر» رئیس کانون مداحان استان تهران در ارتباط برگزاری جلسه‌ای به میزبانی حضور حجت الاسلام «محمدجواد زهرایی» اظهار داشت: جلسه برای رسیدگی به امور مداحان و امور کانون‌ها بود. آقای زهرایی نیز قول‌هایی برای مساعدت دادند.

منتظر ادامه داد: از جمله مساعدت‌ها تخصیص بودجه‌ای برای سازماندهی امورات کانون‌ها، تا دست مراکز ما برای کار باز باشد. چرا که از لحاظ مالی به شدت در تنگنا قرار دارند و هم‌چنین قول دیگر در اختیار قرار دادن دفاتری برای این کانون‌ها بود که ان شاءالله به سر انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به وظایف کانون مداحان گفت: در شرح وظایفی که سازمان تبلیغات اسلامی برای کانون مداحان در نظر گرفته است؛ وظیفه اصلی این کانون، رسیدگی به امور مداحان است. برنامه ریزی، پایش، آمار، بیمه، برگزاری کلاس‌های آموزش مداحی و ... همگی از امور مربوط به مداحان است که به کانون مداحان محول شده است.

رئیس کانون مداحان استان تهران با انتقاد از چندگانگی در رسیدگی به امور مداحان و تداخل امور گفت: برخی زیر نظر بسیج مداحان، برخی عضو خانه مداحان، برخی عضو مشعر، برخی عضو دعبل، برخی کانون بسیج مداحان و برخی عضو کانون مداحان سازمان تبلیغات هستند. این چندگانگی‌ها باعث تداخل در امور و مشخص نشدن وضعیت و اسراف در هزینه‌ها است.

وی ادامه داد و تاکید کرد: قطعا اگر حمایت شویم یکی از اهداف ما یا به اصلاح دقیق هدف اصلی ما یکی کردن تمامی این مجموعه‌ها برای امورات مداحان است.

1402/03/29