برای دوازدهمین سال متوالی؛

ضیافت علوی در اهواز برگزار خواهد شد

بمناسبت فرارسیدن عید غدیر خم طرح ضیافت علوی با هدف تهیه و توزیع ۱۴۰۰۰ غذای متبرک در اهواز برگزار می‌شود.

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز اظهار کرد: با توجه به تأکیدات ائمه معصوم (ع) بر اطعام در عید بزرگ غدیر خم برای دوازدهمین سال طرح ضیافت علوی در اهواز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نه تنها این طرح در اهواز تبدیل به الگویی برای دیگر شهر‌های کشور شده است، گفت: علاوه بر اینکه امسال همکاری مسجد الغدیر اهواز و هیئت روضة الزهرا (س) این طرح با پخت ۱۴ هزار پرس غذای گرم در محل بلوار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، پیشبینی می کنیم در سطح استان خوزستان عدد پخت غذای متبرک به یک میلیون پرس نیز برسد. 
حجت الاسلام هلالی‌مجد ادامه داد: همچنین در شب عید بزرگ غدیر خم مراسم جشن بزرگداشت این مناسبت بزرگ از ساعت ۲۱ در حد فاصل زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و پل پنجم به همراه پخت غذا و فعالیت آشپز‌ها برگزار می‌شود. 
دبیر طرح ضیافت علوی اهواز گفت: از صبح روز عید غدیر خم کار توزیع این غذای متبرک در میان آسایشگاه‌ها، مراکز خیریه، نیازمندان و ... آغاز می‌شود و بخشی از این غذای متبرک نیز بین مومنین حاضر در نماز جمعه نیز توزیع خواهد شد.

گفتنی است با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان بناست بیش از یک میلیون پرس غذای متبرک توسط گروه های جهادی و خیرین گخت و توزیع شود.

1402/03/31