هفته تبلیغات و اطلاع رسانی دینی

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته سازمان تبلیغات اسلامی

مدیرکل، معاونین و جمعی از پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی باحضور در گلزار شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن جنگ تحمیلی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

غبار روبی مزار شهدا به مناسبت هفته سازمان تبلیغات اسلامی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی در گلزار شهدا همزمان با اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با حضور حجت الاسلام رفیعی مدیرکل، معاونین و جمعی از همکاران اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام رفیعی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

ایشان با اشاره به یاد و خاطره شهید این سازمان غلامحسین حقانی ابراز داشت: آنچه که امروزمی تواند سازمان تبلیغات در دستور کار قراردهد منویات مقام معظم رهبری با استفاده ازتشکل‌های مردمی است و در حقیقت این سازمان به دنبال احیاء و احصاء ظرفیت‌های مجموعه‌های مردمی برای محقق کردن رسالت عظیم جهاد تبیین است.

 

1402/04/01