مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان گلستان فعالیت دارند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه ۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان گلستان فعالیت دارند، گفت: مسئولان استانی باید از افرادی که در مجموعه تولیدی‌های اقلام مرتبط با حجاب و عفاف فعالیت دارند حمایت کنند.

۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان گلستان فعالیت دارند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اینکه فقط با شعار و حرف از حجاب و عفاف حمایت کنیم راهکار مناسبی نیست و می‌توان از کسانی که در این عرصه اقدام به تولید می‌کنند حمایت کرد.
وی افزود: به عقیده بنده اصلاً صلاح نیست در جامعه اسلامی اقلامی همانند مقنعه، روسری، البسه، چادر و دیگر ملزومات عفاف و حجاب که بخش اعظم مصرف کنندگان آن بانوان هستند با قیمت‌های بسیار بالا در بازار عرضه می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: وقتی از تولید کنندگان در زمینه اجاره مکان و خرید اقلام، کاهش مالیات‌ها و تبلیغات در سطح شهر حمایت شود بدون شک این محصولات باقیمت مناسب‌تری به بازار عرضه می‌شود و خریداران زیادی از آن استقبال می‌کنند.
وی بیان کرد: ایجاد نمایشگاه‌های فصلی برای ارائه ملزومات حجاب و عفاف با قیمت مناسب نیز یکی دیگر از راهکار‌های حمایت از تولید کنندگان و حقوق مصرف کنندگان در سطح استان است.
گرزین با بیان اینکه ۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان فعالیت دارند، گفت: بسیاری از این مجموعه‌ها به دلیل فقدان مکان و یا تأمین نشدن مواد اولیه از جمله پارچه با قیمت مناسب با شرایط بسیار سختی دست به گریان هستند و در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی تا حد امکان برای در اختیار قرار دادن مکان مناسب توسط دستگاه‌های اجرایی و یا خیران و همچنین خرید مستقیم پارچه از کارخانجات با قیمت پایین‌تر از بازار، اقدام به حمایت از آنان می‌کند.
وی افزود: این حمایت به تنهایی و توسط اداره کل تبلیغات اسلامی امکان پذیر نیست و همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای آن باید پای کار بیایند.

1402/04/03