حرکت رو به پیشرفت تبلیغات اسلامی طی سال‌های اخیر

تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی برنامه‌های فرهنگی خوبی در دست اجرا دارد و رو به پیشرفت است.

حجت‌الاسلام سید رضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران استان به بیان برخی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در نامه انتصاب ریاست سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام والمسلمین قمی به دو نکته مهم اشاره نمودند. اول، ژرف اندیشی حضرت امام (ره) در تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دوم تعریف دقیق ایشان از رسالت های سازمان.

وی گفت: با توجه به اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال تغییر سبک زندگی و باورهای دینی مردم بود، رهبری معظم انقلاب یکی از رسالت‌های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی را رصد و مقابله هوشمندانه با دشمنان دین و کشور دانستند.

حجت الاسلام افتخاری ضمن بیان گوشه ای از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: در بخش های مختلف سازمان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و در مجموع سطح فعالیت ها رو به رشد و پیشرفت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه از طرح مردمی نهضت پیشرفت بانوان خبر داد و خاطر نشان کرد: نگاه اصیل به زن ایرانی یعنی زنی که عفت و حیا دارد و از طرفی در میدان فعالیت های اجتماعی حضور فعالانه دارد و ما در طرح مردمی نهضت پیشرفت بانوان به دنبال رسیدن به این اصل مهم هستیم.

این مسئول در پایان عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری طرح نوجوانه در استان بوده و علاوه بر برگزاری همایش بزرگ در مرکز کشور، نوجوان‌های موثر به صورت تشکیلاتی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند و وارد نقش آفرینی اجتماعی در جامعه شدند.

1402/04/03