معاون راهبردی بنیاد هدایت:

تقویت پیوند‌های اجتماعی از محور‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام امید محلاتی گفت: تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها از محور‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است.

تقویت پیوند‌های اجتماعی از محور‌های کلان سازمان تبلیغات اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست توجیهی سفیران عملیات مهرواره محله همدل با هدف بازگو شدن فعالیت ها، برنامه ها، طراحی ها، تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها در جریان مهرواره همدل در سالن اجتماعات  شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.
حجت الاسلام امید محلاتی در این نشست اظهار کرد: یکی از محور‌های کلانی که سازمان تبلیغات اسلامی امسال در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف دنبال می‌کند، همدلی محله و تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها است.

معاون راهبردی بنیاد هدایت افزود: با بررسی منابع و آیات و روایات مشاهده می‌کنیم که این تقویت پیوند‌های اجتماعی حول محور، ولی جامعه یکی از نکات راهبردی است که باید برای آن طراحی، برنامه ریزی و تلاش شود.

وی ادامه داد: مهرواره محله همدل یکی از برنامه‌های خوب سازمان تبلیغات اسلامی است که تا عید غدیر هم ادامه دارد و از استان‌های مختلف در آن شرکت کردند.

حجت الاسلام محلاتی افزود: این نشست نیز با هدف بازگو شدن فعالیت ها، برنامه‌ها و طراحی‌هایی که با هدف تقویت پیوند‌های اجتماعی و نشر خوبی‌ها در جریان مهرواره همدل برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در ماه محرم خط محوری و کلان نیز همین مسئله است که تقویت پیوند‌های اجتماعی حول محور، ولی جامعه و نشر خوبی متناسب با این را در برنامه‌های محرم، هیئت‌های مذهبی، مساجد و کانون‌ها خواهیم داشت.

معاون راهبردی بنیاد هدایت بیان کرد: در این برنامه‌ها تلاش می‌شود تا این توطئه‌هایی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران دارند را با تقویت همین راهبرد کلان و تقویت پیوند‌های اجتماعی، یکدل شدن مردم، اجتماع قلوب، یکی شدن مردم و نشر خوبی‌ها و امیدآفرینی خنثی کنیم.

1402/04/04