دیدگاه تحولی در سازمان تبلیغات اسلامی حاکم شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت:یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی وجود روحیه نوآوری و حاکم شدن دیدگاه تحولی در سازمان است.

دیدگاه تحولی در سازمان تبلیغات اسلامی حاکم شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین،فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اظهار داشت:رویکرد تحولی و نوآورانه باعث رقم خوردن اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

وی افزود: وجود این رویکرد تحولی و نوآورانه باعث رقم خوردن اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای در سازمان تبلیغات اسلامی شده است.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی توجه به نظام مسائل استان و کشور و تلاش و برنامه‌ریزی برای حل این نظام مسائل است.

وی بیان کرد: توجه به نظام مسائل و تلاش برای حل آن در کشور باعث شکل‌گیری رویدادهای بزرگ و در خور شأن شده و قابل تقدیر است.

محمدبیگی تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های دوره جدید مدیریتی در سازمان تبلیغات اسلامی توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه و تمرکز بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان است.

وی اضافه کرد: افزایش سطح کمی و کیفی این نگاه به نسل پایه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بانوان و گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب و سبک زندگی ایرانی و اسلامی با هدف بازیابی هویت جوانان باید در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان تبلیغات که آن را از دیگر سازمان‌ها متمایز کرده توجه به اصل بومی گزینی و استفاده از نیروهای بومی در استان‌ها است.

محمدبیگی اظهار کرد: همانطور که در سطح ملی شاهد تحقق برخی نوآوری‌ها هستیم با ظرفیتی که در قزوین و سازمان تبلیغات استان مشاهده می‌کنیم، این انتظار می‌رود در استان نیز حرکت‌های نوآورانه و خلاقانه با سرعت لازم اتفاق بیفتد.

1402/04/06