مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان فعالیت دارند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه ۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان گلستان فعالیت دارند، گفت: حجاب و عفاف برای مردم جامعه، نه فقط یک نوع پوشش بلکه نوعی تفکر است.

۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان فعالیت دارند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسغلی گرزین در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عفاف و حجاب تنها مختص زنان نیست، اظهار کرد: مردان هم باید با عفاف، پاسدار حریم خود و خانواده خود در همه ابعاد فردی و اجتماعی باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به فعالیت سازماندهی شده دشمنان در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: دشمنان با عناوین جذاب و فریبنده‌ای از جمله کشف حجاب به چیزی جز نابودی کیان خانواده و خدشه به شخصیت و کرامت بانوان و همه انسان‌ها نمی‌اندیشند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت عفاف و حجاب کنونی زیبنده جامعه اسلامی نیست، اضافه کرد: امروزه بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در قتل‌عام فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند.

گرزین ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود تلاش دارد تا پوشش اسلامی، ایرانی را مخالف با آزادی زن معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی به دوشِ همه مردان مؤمن و زنان مؤمنه در جامعه اسلامی است تا این زینت و تاج بندگی را پاس بدارند چرا که امروز دشمنان قسم‌خورده فرهنگ ایران اسلامی، کاملاً به‌صورت آشکار وارد عمل شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ۲۰ مجموعه تولیدی حجاب و عفاف در استان فعالیت دارند، ابراز کرد: بسیاری از این مجموعه‌ها به دلیل فقدان مکان و یا تأمین نشدن مواد اولیه از جمله پارچه با قیمت مناسب با شرایط بسیار سختی دست به گریان هستند و در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی تا حد امکان برای در اختیار قرار دادن مکان مناسب توسط دستگاه‌های اجرایی و یا خیران و همچنین خرید مستقیم پارچه از کارخانجات با قیمت پایین‌تر از بازار، اقدام به حمایت از آنان می‌کند.

وی افزود: این حمایت به تنهایی و توسط اداره کل تبلیغات اسلامی امکان پذیر نیست بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید برای اجرای آن پای کار بیایند.

1402/04/11