بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان به هتک حرمت به قرآن کریم

بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم: هتک حرمت به این کتاب نورانی نشانه عظمت و حقیقت تابناک اسلام ناب محمدی (ص) و استیصال، درماندگی استکبار جهانی است.

بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان به هتک حرمت به قرآن کریم

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در متن بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم آمده است: 

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»  (صف/8)

« لَا یَأْتِیهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَیْنِ یَدَیْهِ وَلَا مِنْ خَلْفِهِ تَنْزِیلٌ مِنْ حَکِیمٍ حَمِیدٍ» (فصلت /42)

امام خامنه ای( مدظله العالی): این رسالت ماست که حجاب‌های افکنده بر چهره‌ی قرآن را کنار بزنیم و آن را از انزوا و غربت خارج سازیم.

دراین سیر و جنگ تمدنی ،شناختی ، ادارکی و مذهبی ، جسارت و اقدام وقیحانه و جاهلانه اخیر دراهانت به ساحت مقدس  قرآن کریم؛ ادامه ستیزی هدفمند دنیای پوچ غرب با اسلام و اقدامی بر اساس اسلام هراسی برای مقابله با گسترش گرایش به معنویت و معارف اسلامی است. بار دیگر کوردلان خبیث در آستانه عید الله الاکبر سعید قربان، در کشورمزدور سوئد اقدامی نفرت انگیز و موهن علیه قرآن کریم مرتکب شدند که قلب میلیارد ها مسلمان را جریحه دار و به درد آورده است.

دشمنان شیطانی  اسلام می‌پندارند می‌توانند نور این آفتاب عالمتاب را با اعمال و سخنان عبث و بیهوده خاموش کنند  غافل از اینکه در مقابل این آفتاب بلند عالم‌تاب و هستی‌بخش، این  خردل ها و ذره‌ها آنقدر بی‌ارزش‌اند که چنین اعمالی قطعا هلاکت و نابودی آنها را رقم خواهد زد. واین لکه ننگ دیگری بود ک ازسوی  استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی به تلاش‌های نافرجام برای لطمه زدن به مقدسات اسلام و مسلمانان جهان که در تاریخ اضافه شد.

تاریخ شکوهمند اسلام، سند زنده‌ای است بر تحقق عینی وعده قرآن مبین که ایزد تعالی آن را درخشان و پرنورتر می‌کند؛ هرچند کافران را خوش نیایدو اینکه قدسیت و نورانیت قرآن کریم با این جهالت‌ها فرو نخواهد نشست و همچنان تلألؤ پر فروغ آن، چشم خفاشان هتاک را کور خواهد کرد. (و اللهُ متمُّ نورهِ و لو کرِهَ الکافرون)

میان شعله می‌سوزد مگر باران؟ نمی‌سوزد
اگرچه «جسم» هم آتش بگیرد، «جان» نمی‌سوزد

هتک حرمت به این کتاب نورانی نشانه عظمت و حقیقت تابناک اسلام ناب محمدی (ص) و استیصال و درماندگی استکبار جهانی است لذا سکوت در برابر این جرثومه‌های پلید جایز نیست و امت اسلامی و آزادگان جهان باید به این مفسده انگیزی‌ها پاسخی کوبنده بدهند.

در این راستا، جامعه قرآنی استان گلستان  اعم از اداره امورقرآنی تبلیغات اسلامی، اتحادیه موسسات ومراکر فرهنگی قرآن وعترت( علیه السلام)، مدیران موسسات وخانه های قرآن،اساتید ،پیش کسوتان، نخبگان، مربیان و قرآن‌آموزان ، انزجار و بیزاری خود را از این اقدامات شیطانی و جنایتکارانه صهیونیست‌های ظالم اعلام نموده و با عزمی راسخ و همتی مضاعف، بیش از پیش نسبت به تبیین حقایق قرآنی، ترویج و نشر آموزه‌های وحیانی و ندای ربانی برای هدایت جامعه بشری، ثابت‌قدم خواهند بود .

1402/04/12