هم‌اندیشی هیئت‌ها برای محرم

کم‌کم نوای واعطشا می‌رسد به گوش

در آستانه ماه محرم، نشست سالانه هم‌اندیشی شبکه‌های فعال هیئت و مداحی به مدت دو روز به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

کم‌کم نوای واعطشا می‌رسد به گوشبه گزارش روابط‌ عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست سالانه هم‌اندیشی شبکه‌های فعال هیئت‌ و مداحی به مدت دو روز در آستانه ماه محرم با عنوان «نشست تخصصی شبکه‌های هیئت‌ و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی» برگزار می‌شود.

این شبکه‌ها شامل: کانون مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و مذهبی، دبیران شورای شبکه هیئت‌، مسئول بانوان هیئت‌ها، نمایندگان سازمان هیئت‌ و تشکل‌های دینی است.

این نشست به مدت دو روز، از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همت سازمان هیئت‌ و تشکل‌های دینی آغاز خوهد شد.

تشریح اهداف و برنامه‌ها و ماموریت‌های محرم هیئت‌ها در قالب برگزاری کمیسیون‌های تخصصی پنج‌گانه با عناوین رسانه، حجاب و عفاف، اقتصاد هیئت‌، تبادل خدمات و محتوای فرهنگی از دیگر برنامه‌های این نشست است.

برگزاری بوم حل مسئله برای هر استان از برنامه‌های این نشست است. قرار است هیئت‌های هراستان در قالب یک مجموعه کنش‌گر اجتماعی، برای حل و تسهیل این مسائل برنامه‌ریزی کنند.

1402/04/18