از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری

کارگاه آموزشی استاپ موشن برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی انیمیشن (استاپ موشن) دوشنبه ۱۹ تیر ماه با حضور محمدرضا آهویی در شهرکرد برگزار می‌شود.

 

کارگاه آموزشی استاپ موشن برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، قاسم اسماعیلی ، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری کارگاه آموزشی استاپ موشن به همت واحد هنر‌های تصویری و خانه طراحان فیروزه حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری خبر  داد.

وی افزود: این کارگاه یک روزه با هدف آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان فیلمساز و فعالین عرصه انیمیشن در استان با تکنیک استاپ موشن برگزار می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مدرس این کارگاه «محمدرضا آهویی» از انیمیشن سازان و فعالین مطرح عرصه استاپ موشن در کشور است اظهارداشت: آهویی به عنوان کارگردان استاپ موشن سابقه حضور در فستیوال‌های مختلف داخلی و خارجی را نیز دارد.

به گفته وی استاپ موشن بطور کلی نوعی جانبخشی است که در روند ساخت آن از تصویربرداری تک فریم بهره گرفته می‌شود. از توالی این فریم ها، حرکت بوجود می‌آید که اساس استاپ‌موشن می‌باشد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف در شناسایی نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به این حوزه و شبکه‌سازی، رشد و ارتقا هنرمندان نوجوان را در موضوع روایت و خلق محتوا و مفهوم در اثر هنری در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد در زمینه‌های مختلف کارگاه‌ها و رویداد‌های هنری را برگزار کند.

علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با پیام به شماره تماس ۰۹۰۳۰۲۱۱۰۸۳ ثبت نام و در این کارگاه آموزشی شرکت کنند. 

1402/04/18