در دهه امامت و ولایت انجام شد؛

۵۰ ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی غدیر در دیلم برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم از برگزاری ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی به مناسبت دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.

۵۰ ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی غدیر در دیلم برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام آیت اندرزیان گفت: دشمنان نظام ایران اسلامی در تلاش هستند با انواع هجمه‌ها و برنامه‌های ضددینی و ایرانی و اسلامی مردم را به نظام بدبین کنند، ولی مردم عزیز ایران بار‌ها نشان داده‌اند که با عقیده محکم در برابر هر گونه تهاجمی همچون سدی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب و مملکت حمایت کرده‌اند.

وی افزود: به همت و همکاری هیئت‌های مذهبی، بانیان و هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، مبلغین و مبلغات و بنیاد بین المللی غدیر و ادارات و نهاد‌های فرهنگی تعداد ۵۰ ویژه برنامه فرهنگی و قرآنی در این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم عناوین برنامه‌های برگزار شده را پرده خوانی غدیر، اجرای سرود‌های خیابانی، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جشن‌های محله‌ای و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری برنامه وصال و جشن ازدواج ۲۰ زوج دیلمی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مراسم شب شعر با حضور شاعران آیینی، بازسازی واقعه غدیر در شهردیلم و روستای حصار، دیدار با خانواده شهید و سادات شهرستان بصورت حضوری و چهره به چهره، برگزاری مجالس وعظ و سخنرانی در مساجد و حسینیه‌های شاخص و محوری عنوان کرد.

1402/04/19