مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده استان گلستان:

زیست عفیفانه از مهم‌ترین شروط شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

حجت‌الاسلام نودهی با بیان اینکه خانواده سلول بنیادین اجتماع است، گفت: زیست عفیفانه یکی از مهم‌ترین شروط برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است.

زیست عفیفانه از مهم‌ترین شروط شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمد نودهی در نشست «زیست عفیفانه و دختران تمدن‌ساز» در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: زنان در انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشتند و دارند.

وی ابراز کرد: در گام اول انقلاب اسلامی، دختران و زنان این کشور انقلاب‌ساز بودند و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی از دختران و زنان این سرزمین با تعبیر تمدن‌ساز یاد می‌شود.

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده استان گلستان با برشمردن مراحل رسیدن به تمدن‌سازی اسلامی خاطرنشان کرد: تمدن، ایجاد یک امت واحده برای رسیدن به اهداف متعالی و ارزشمند است که دختران و زنان ما باید به نقش و جایگاه خود در تحقق این تمدن‌سازی آگاه باشند.

وی اضافه کرد: مکانیزم و چاره اینکه دختران تمدن‌ساز در امتداد دختران انقلاب‌ساز باشند و دست‌شان از هم جدا نشود، «زیست عفیفانه» است. موضوعی که دشمنان هم به آن واقف هستند و نقشه‌های پلیدی دارند و نمونه آن را در ناآرامی‌های پاییز سال گذشته دیدیم.

حجت‌الاسلام نودهی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر موضوع خانواده گفت: در اغتشاشات اخیر دیدیم که دشمنان چگونه نهاد مقدس خانواده را تهدید و بر روی دختران و زنان تمرکز کردند.

وی با بیان اینکه خانواده سلول بنیادین اجتماع است، خاطرنشان کرد: بستر تمدن‌سازی، خانواده است و زیست عفیفانه یکی از مهم‌ترین شروط برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است.

1402/04/22