دیدار حجت‌الاسلام عزت زمانی با استاندار ایلام

سازمان تبلیغات اسلامی برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی،معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام،حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی ،معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: این سازمان برای ایام اربعین نسبت به اعزام مبلّغ اقدام خواهد کرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، روز شنبه۲۴ تیر ماه در دیدار با استاندار ایلام با قدردانی از اهتمام مدیران در اجرای برنامه‌های فرهنگی اظهار داشت: این مبلّغان برای حضور در مناطق مرزی و رسیدگی به امور فرهنگی مانند مسائل مربوط به نماز و احکام شرعی فعالیت خواهند شد.

استاندار ایلام نیز گفت: استان ایلام همه ساله شاهد برگزاری حماسه باشکوه اربعین بعنوان یک حرکت عظیم فرهنگی و دینی است و برگزاری این حماسه باشکوه برای مردم ایلام یک افتخار بزرگ محسوب و به یک نقطه قوت برای استان تبدیل شده است.

حسن بهرام نیا افزود: اربعین باعث شده تا اعتبارات ویژه‌ای با همین عنوان به استان تخصیص یابد که منجر به توسعه زیرساخت‌ها خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری اربعین باشکوه در استان در سال گذشته، افزود: اقدامات فرهنگی مناسبی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام اربعین انجام شد که جای قدردانی دارد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: در این رابطه در همه موکب ها نماز جماعت با حضور روحانیون اقامه و امسال نیز این برنامه‌ها به جدیت دنبال و اجرایی خواهند شد.

 

 

1402/04/24