مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب از ضرورت‌ باورهای دینی است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از ضرورت‌ باورهای دینی و مستلزم برنامه‌ریزی صحیح است.

نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب از ضرورت‌ باورهای دینی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت،‌ حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در همایش عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده در زینبیه شهر دلند اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی می باشد که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: باید از همه توانایی‌ها، اختیارات، امکانات و ظرفیت های موجود در نهادهای کشور در نهادینه‌سازی، ترویج و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب بهره گرفته شود لذا در این زمينه همه نهادها قبیل آموزش و پرورش، حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، نهادهای اقتصادی و فرهنگی و حتی بهداشتی کشور در رسیدن به هدف مورد نظر نقش به‌سزایی دارد.

وی ادامه داد: کمرنگ بودن فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دین و اسلام باعث ترویج برخی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه از سوی دشمنان شده است.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به جایگاه حجاب و عفاف و پوشش اسلامی مردم و به خصوص زنان و دختران در نظام اسلامی گفت: همه ارگان‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، تربیتی و خانواده برای گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ مسئول هستند.

1402/04/25