مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان:

محرم و صفر بهترین ایام جهت نشر خوبی‌ها حول محور امام است

طاهره صفریان گفت: ایام محرم و صفر بهترین ایام جهت نشر خوبی‌ها حول محور امام و پیوند اجتماعی است.

محرم و صفر بهترین ایام جهت نشر خوبی‌ها حول محور امام است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، کارگروه بانوان عملیات محرم و صفر ۱۴۴۵ در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

طاهره صفریان در این نشست اظهار کرد: محرم و صفر، بهترین ایام جهت نشر خوبی‌ها حول محور امام و همچنین اتحاد، همدلی و پیوند اجتماعی است.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مهمترین عامل از بین رفتن پیوند‌های اجتماعی، نبود بصیرت و گسست مردم که راهی جز گرد هم آمدن با امام نیست.

وی بیان کرد: روضه‌های خانگی، روایت نشر خوبی ها، طرح خانه مادری و تبیین مقام مادری و جایگاه آن برای بانوان جامعه از اهم اقدامات کارگروه بانوان در نهضت نشر خوبی‌ها و گسترش این فرهنگ در جامعه است.

صفریان گفت: تشکیل کارگروه و هیئت اندیشه ورز بانوان، تهیه عهدنامه زینبی، سرکشی از هیئات، اطعام دهی هیئات خانگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... از اهم اقدامات کارگروه بانوان در شهرستان‌ها می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که ایجاد ناامیدی و تضعیف روحیه مردم از اهداف دشمنان است، افزود: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این حرکت دشمنان، راهبرد جهاد تبیین را به عنوان فریضه قطعی و فوری برای مردم تعیین کردند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: به همین منظور سازمان تبلیغات اسلامی شعار لبیک به فرمایشات رهبری، جهاد تبیین را جهت مقابله با دشمنان وظیفه اصلی خود دانسته و از مسیر نشر خوبی‌ها به دنبال پیاده سازی برنامه‌های امیدآفرینی است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد نشر خوبی‌ها زمانی کارگشا و کارساز خواهد بود که تبدیل به فرهنگ شود و مردم را با خود همراه سازد.

1402/04/28