رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

بانوان ایرانی با تربیت فرزندان مومن نقش مهمی در ادامه راه انقلاب دارند

حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: بانوان ایرانی با روشنگری و تربیت فرزندان مومن و بصیر می‌توانند در ادامه راه انقلاب نقش ایفا کنند.

بانوان ایرانی با تربیت فرزندان مومن نقش مهمی در ادامه راه انقلاب دارند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در همایش «ریحانه‌های حسینی» در سالن ورزشی وحدت گرگان با بیان اینکه اسلام همواره به مقام زن به خصوص مقام دختر توجه ویژه‌ای داشته، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) نیز با ابراز محبت زیاد به دخترشان حضرت فاطمه (س)، همیشه توجه ویژه به دختران را به اصحاب و یاران خود تأکید می‌کردند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در توصیف ویژگی‌های بانوان دین‌دار، بیان کرد: یک دختر و بانوی مسلمان باید پوشش خداپسندانه‌ای داشته باشد و همواره عفت و حیای خود را حفظ کند، چرا که بانوان تحکیم کننده بنیان خانواده هستند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از ولایت و حضرت زینب كبری(س) در ماندگاری قیام عاشورا، الگوی زن شیعه از صدر اسلام تاكنون بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به نقش تأثیرگذار بانوان ایثارگر در انقلاب اسلامی و هشت سال دوران دفاع مقدس ادامه داد: این‌ها پس از پیروزی انقلاب همیشه و در تمام صحنه‌ها در كنار مردان، برای سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش كرده‎ اند.

وی گفت: اكنون نیز بانوان ایرانی با روشنگری و تربیت فرزندان مومن و بصیر می‌توانند در ادامه راه انقلاب، همان نقش طول هشت سال دوران دفاع مقدس را ایفا كنند.

1402/04/31