مدیر خانه قرآنی سراج روستای قلعه جی:

کودکان و نوجوانان روستای قلعه‌جی در کلاس‌های روزانه آموزش قرآن کریم شرکت می‌کنند

رستمی گفت: باتوجه به ایام تابستان و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، خانه قرآن روستای قلعه‌جی برای کودکان روستا کلاس‌های روزانه آموزش قرآن کریم برگزار کرد

کودکان و نوجوانان روستای قلعه‌جی در کلاس‌های روزانه آموزش قرآن کریم شرکت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، گشین رستمی مدیر خانه قرآنی سراج روستای قلعه‌جی از توابع شهرستان سروآباد اظهار کرد: خانه قرآن سراج با اجرای کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در طول سال زمینه آموزش قرآئت این کلام الهی را برای اهالی روستا فراهم آورده است.

وی افزود: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، خانه قرآنی روستای قلعه‌جی از توابع شهر سروآباد در تابستان امسال کلاس‌های آموزش قرآن کریم را در رشته روخوانی، روانخوانی و تجوید برای آنها برگزار کرده است.

رستمی تصریح کرد: استقبال کودکان روستا از کلاس‌های آموزش قرآن کریم قابل تقدیر است و دوره‌های آموزشی در این روستا با استفاده از ظرفیت مسجد برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآنی سراج اضافه کرد: برای ایجاد شور و نشاط میان کودکان و نوجوانان روستا این کلاس‌ها در برخی موارد در فضای سبز و محیط باز برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: روزانه پنج شیفت کلاس آموزش قرآن کریم برای مخاطبین دختر و پسر بین ۵ تا ۱۵ سال این خانه قرآنی برگزار می‌شود.

وی همچنین با محکوم کردن اهانت افرادی از کشور سوئد به قرآن کریم تصریح کرد: کودکان و نوجوانان مرزدار این روستا با قرآئت دسته جمعی قرآن کریم خشم و انزجار خود را از اهانت‌کنندگان به قرآن اعلام داشتند.

رستمی اذعان داشت: دشمنان در گذشته، روستای قلعه جی را مورد هجمه بمباران شیمیایی قرار می‌دادند به خیال خود این ملت سر ایستادن دارند اما امروز همان جوانان از آن نسل ایستاده و مقاوم اهانت به قرآن کریم را محکوم می‌کنند.

 

1402/05/14