امام جمعه اصفهان در دیدار دست اندرکان برگزار کننده تجمع عظیم عاشورایی مردم اصفهان:

درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت است

امام جمعه اصفهان گفت: درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت و وحدت بر سر آرمان هاو دشمنی فقط با ظلم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی امام جمعه اصفهان در دیدار دست اندرکان برگزار کننده تجمع عظیم عاشورایی مردم اصفهان (یوم الحسین)گفت:درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت و وحدت بر سر آرمان هاو دشمنی فقط با ظلم است، بنابراین قرار گرفتن کنار هم و دور از حب‌ها، بغض‌ها در مجلس عزای حسین (ع) کارشایسته‌ای است که دراصفهان محقق شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: نمی‌توان از راه ناصحیح به راه و مکتب امام حسین (ع) رسید، چون امام حسین (ع) چیزی جز درستی، حق و حقانیت نیست، اهل بیت هرگز کسی را که خلاف خدا و راه خدا و درستی کار کنند، دوست نخواهند داشت.

در این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، به ارائه گزارش عملکردی از همبستگی و همراهی خوب دستگاه‌ها و ارگان‌های عمومی و دولتی، چون شهرداری اصفهان، صدا و سیمای استان، هیئت‌های مذهبی، حوزه علمیه، فضلای شهر اصفهان در برپایی تجمع متمرکز عاشورایی هیئت‌های مذهبی در عصر عاشورا در میدان امام حسین (ع) پرداخت.


حجت الاسلام مهدی فوقی افزود: مردمی بودن و مردمی برگزار شدن چنین تجمعات مذهبی از اولویت‌های ما بوده و هست و براین امر تاکید داریم.

درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت است

1402/05/26