رویداد استانی دختران حاج قاسم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، خانم فتحی مسئول برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در افتتاحیه این رویداد گفت: رویداد استانی دختران حاج قاسم ویژه نوجوانان دبیرستانی در شهر اراک با همت اداره کل استان مرکزی و بنیاد ملی نوجوان برگزار می‌شود.

رویداد استانی دختران حاج قاسم برگزار شد

 

 

فتحی مسئول برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در استان مرکزی بیان داشت: رویداد دختران حاج قاسم با حضور ۱۰۰ نفر دانش آموزان منتخب از شهرهای اراک،شازند،کمیجان ،آشتیان،خنداب،دلیجان،زرندیه،ساوه،خمین،محلات،تفرش،فراهان از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ مرداد در دانشگاه صنعتی اراک برگزار می‌شود. 

مسئول برگزاری رویداد با تشریح اهداف برگزاری رویداد، اضافه کرد: رویداد دختران حاج قاسم با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و حل مسائل دختران و بانوان توسط خود دختران نوجوان با توجه به نیازها و آسیب‌شناسی منطقه‌ای که انجام شده است برگزار می‌شود. 

فتحی خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای این سه روز شکل‌گیری فضای دوستی، صمیمیت، وفاق و همبستگی میان گروه‌های مختلفی است که از شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری رویداد افزود: کار ویژه این رویداد طراحی بوم ایده عملیاتی توسط گروه‌های دختران است. به این صورت که ایده‌های اولیه، نقاط قوت، ضعف و آسیب‌ها را روی بوم طراحی می‌کنند و روز دوم دوره وارد فاز عملیاتی و اجرایی در میدان می‌شوند. در نهایت روز اختتامیه باید از روند فعالیتشان گزارش ارائه دهند و یک کلیپ آماده کنند.

1402/05/30