شرکت انتشارات سوره مهر

انتشارات سوره مهر با هدف آشنايي هرچه بیشتر مخاطبان با گفتمان انقلاب اسلامي، توليد محصولات باکيفيت و با ارزش فرهنگي، دسترسي آسان و ترويج ارزش‌هاي فرهنگي و انساني و تأمین نياز خانواده‌ها به محصولات فرهنگي سالم به وجود آمده و سعی نموده است تا در طی سال های فعالیت خود با این رویکرد محصولات خود را در اختیار طیف گسترده ای از مخاطبان قرار دهد.

شرکت انتشارات سوره مهر به منزله متولی انتشارات حوزه هنری و محل بروز آثار تولیدی حوزه هنری، کلیه امور مربوط به برنامه ریزی، طراحی محتوا، تولید فنی و انتشار و توزیع کتاب و نشریات و سایر محصولات فرهنگی-هنری این حوزه است. علاوه بر این، سیاست گذاری و کنترل و هدایت فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور واسطه تولید آثاری با کیفیت و تاثیرگذار همواره مورد توجه گردانندگان شرکت بوده است.

 شرکت سوره مهر، در حال حاضر، دوران جدیدی مبتنی بر تحول و توسعه در کلیه جنبه های فنی، سازمانی و انسانی را مدنظر قرار داده است. در واقع، انتشارات سوره مهر برای پاسخ به نیازهای زیستی در سطح کشور فعالیت می‌کند:

 آشنایی با گفتمان انقلاب اسلامی از طریق تاکید بر ارزش‌های فرهنگی انقلابی و اسلامی

 دسترسی آسان به محصولات با کیفیت و با ارزش فرهنگی

نیازخانواده‌ها به محصولات فرهنگی پاک

حمایت از تولید آثار ارزشی و معرفی شخصیت های جدید و متعهد

 جریان سازی و نوآوری در تولید و بهبود روند های بازار ناشر

علاوه بر این، انتشارات سوره مهر، با انتشار آثار فاخر خود به زبان های مختلف، درصدد توسعه بازارهای خود به مناطق بین‌المللی و جهانی است. تاکید بر توسعه روندهای جدید صنعت نشر از جمله اشاع و توسعه نشر الکترونیک با تعریف استاندارد جهانی آن از دیگر برنامه‌های کلان انتشارات سوره مهر است که هم اکنون در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

1400/07/12