کمیته مداحان و تشکل‌های دینی کنگره ۸۰۰۰شهید استان همدان

جلسه کمیته مداحان و تشکل‌های دینی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان

جلسه کمیته مداحان و تشکل‌های دینی کنگره شهدای همدان با حضور سردار مهدی فرجی دبیر اجرایی کنگره، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان و چندتن از کارکنان اداره کل و عوامل اجرایی برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، ابتدای جلسه سردار مهدی فرجی دبیر کنگره ضمن ارائه گزارش از روند کار طی این ۲سال وهمچنین استقبال بی نظیر مردم از برنامه فاخر فصل شیدایی به ایراد سخنرانی پرداختند.
وی در ادامه افزود: محور اصلی کنگره در حوزه برنامه های خدمات رسان و فرهنگی است.
سرادر فرجی گفت:به نیت ۸۰۰۰هزار شهید استان در برنامه راهبردی تهیه جهیزیه به همین تعداد در دستور کار است که الحمدالله ۵۰٪تاکنون محقق و تا پایان اجلاسیه 100%تکمیل خواهد شد، از دیگر اقدامات حمایت و آزادسازی زندانیان و خدمات اجتماعی است.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز ضمن تشکر از تلاش های عوامل اجرایی کنگره افزود:حل مسائل، رفع موانع مردم و خدمات رسانی قطعا به برکت شهدا است که امروز شاهد هستیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: این کمیته با افتخار در ایام محرم بیش از ۳۸۰ هیات مزین و متبرک به نام شهدا به اقامه عزا پرداختند.
وی در ادامه اشاره کرد: درکنار دیگر برنامه های فرهنگی برگزاری گفتمان های دینی با محوریت فرهنگ ایثار وشهدا در مدارس در دستور کار است.

حجت الاسلام ارتقائی با اشاره به نقش و رسالت اصلی شبکه تبلیغ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: یکی دیگر از اقدامات اخیر تشکل های دینی و شبکه مبلغین در دهه اول محرم تکریم و تجلیل خانواده معظم شهدا در مراسم ها بود که در سطح استان توفیق حاصل شد تا در منزل خانواده شهدا و همچنین مجالس عزا در محضر شهدا و والدین ایشان به اقامه عزا پرداخته شود.

 

1402/06/11