حماسه ۱۶۱ موکب در ۲۰۲ کیلومتر پیاده‌روی دلدادگان حسینی خراسان جنوبی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۱۶۱ موکب پذیرای دلدادگان حسینی در ۲۶ مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین خراسان جنوبی به طول ۲۰۲ کیلومتر شدند.

حماسه ۱۶۱ موکب در ۲۰۲ کیلومتر پیاده‌روی دلدادگان حسینی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اعلام اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین خراسان جنوبی در ۲۶ مسیر محوری در شهر‌های استان برگزار شد، گفت: پیاده‌روی‌های مشابهی در ۳۵ مرکز دهستان و روستای استان نیز به همت روحانیون مستقر در روستا‌ها و هیئت‌های مذهبی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حضور بی‌نظیر مردم در این مراسم ستودنی خواند و گفت: در مرکز استان نیز این راهپیمایی از ساعت ۸ صبح از میدان آزادی شروع‌شده و دلدادگان حسینی با طی مسیر ۵ کیلومتری در امامزادگان باقریه، ساعت ۹ صبح میزبان ریاست محترم جمهور؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی بودند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با عنوان اینکه دلدادگان حسینی در بیرجند  بانوای یا حسین (ع) و به یاد قدم‌های جابر، امسال با حال و هوایی متفاوت به راه افتادند و در عزای سالار شهیدان اشک ماتم ریختند،   افزود: در طول مسیر ۵ کیلومتری میدان آزادی بیرجند تا امامزادگان باقریه ۱۴ موکب پذیرای دلدادگان حسینی بود.

1402/06/16