طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، «حجت الاسلام محمد امین سعیدی مهر» به عنوان «مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس» منصوب شد.

مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس معرفی شد

به  گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طی نشستی با حضور فرماندار بندرعباس و مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام محمد امین سعیدی مهر به عنوان مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس منصوب شد.

حجت الاسلام حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این حکم آورده است:

نظر به توانمندی، تجربه، سوابق و حسن فعالیت و دغدغه ارزنده جنابعالی و به منظور هم افزائی اندیشه‌های پویا و خلاقتان در توسعه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و در راستای تقویت و گسترش فضایل اخلاقی در شهرستان شهید پرور شهرستان بندرعباس که دارای انسان‌های شایسته و کوشا میباشد جنابعالی را در سمت مسئول تمشیت امور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس منصوب مینمایم. امید است با استعانت از باری تعالی و در پرتو توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) در خدمت خالصانه و تحقق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و اهداف و سیاست‌های کلان و راهبرد‌های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق موارد ذیل الذکرموفق و موید باشید:

۱- توجه جدی به ظرفیت‌های اجتماعی روحانیون، علما اهل تسنن، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع)، مدیران و خادمین هیئات و مساجد، جوانان و فعالین مذهبی و انقلابی و بهره گیری از توان فکری و اندیشه‌ای و اجرائی ایشان.

۲- تعامل و ارتباط فعالانه با مسئولین و فعالان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و مجامع و شبکه‌های مردم نهاد و فرهنگی.

۳- تلاش در جهت اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری و تبلیغ و ترویج سیره و مکتب سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (ره).

۴- شناسائی، تقویت، شبکه سازی، ساماندهی و سازماندهی فعالین و فعالیت‌های مذهبی و قرآنی بعنوان دیده بان فرهنگی و توسعه مخاطبین در همه اصناف و اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان با سویه محتوایی، تربیتی و تبلیغی و با بهره گیری از تبلیغ سنتی و نوین برپایه پیشرفت و عدالت و تربیت نیرو‌های فعال، پیشرو و فرهنگی.

۵- راهبری نهاد اجتماعی مسجد و هیئت و کانون‌های فرهنگی تبلیغی بعنوان همگانی‌ترین هویت‌های تبلیغی در دسترس بر اساس طرح ملی مسجد محور و امام محله.

۶- زمینه سازی نهضت تبلیغ زنان و بانوان فرهیخته و مبلغات در جهت تحقق و اعتلای نهاد وزین خانواده، بانوان و جمعیت.

۷- راهبری و راه اندازی عملیات‌های تبلیغی گفتمان ساز و جریان ساز به ویژه با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، جهاد تبیین، شعار سال و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) با تکیه بر عملیات‌ها و زیر ساخت‌های رسانه‌ای و جمعی.

۸- تعامل و ارتباط جدی با تشکل‌ها و افراد و علما اهل تسنن جهت تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

امید است با توکل به خدای سبحان و در ظل توجهات امام زمان سلام الله علیه، در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز، موفق و سربلند باشید.

گفتنی است، حجت الاسلام سعیدی مهر متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۸ شهر بندرعباس، فارغ التحصیل حوزه علمیه در شهرمقدس قم، ۱۲ سال سابقه روحانی مستقر در شهرستان رودان بخش رودخانه_شهر تخت_ روستای کنارو بندرعباس؛ ۷سال سابقه ریاست مرکزنیکوکاری طعام المساکین؛ دارای مدرک تربیت مربی خانواده و مشاور امور جوانان؛ مدیریت کارگروه جهادی و فرهنگی و عضو باشگاه فرهنگی ورزشی بخش مرکزی از سوابق فرهنگی وی بوده است.

1402/06/21