مسابقه استعدادیابی دختران مداح در اهواز

مسابقات مداحی و استعداد یابی ویژه دختران ۱۲-۱۷سال در سالن همایشات اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان توسط واحد خواهران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز برگزار شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز گفت:ما یکی از ضعف‌هایی که داریم خصوصا در بخش خواهران این است که ذاکرین و مادحین در این سن که بتوانیم روی آن‌ها سرمایه گزاری کرد کمتر هستند و ما بنا داریم در این زمینه برنامه‌هایی خوبی جهت تقویت ذاکرین نوجوان و جوان دختر انجام دهیم.

حجت الاسلام مهران جامعی گفت:اکثر سرمایه گزاری‌هایی که درر قسمت مدیحه سرایی و ذاکرین صورت گرفته برای برادران بوده، ولی امسال ما تمرکز بیشتری روی تقویت ظرفیت خواهران در این قسمت داریم و حتی در این فکرهستیم که مادحین خواهر را به یک حد نصابی برسانیم که بتوانیم کانون مادحین خواهران را تشکیل دهیم.

جامعی در انتها ضمن تقدیر و تشکر از خواهرانی که تلاش کردند و آمادگی خود را نسبت به این مسابقات اعلام کردند و حضور پیدا کردند گفت:خواهران ما در این مرحله از مسابقات استعداد یابی مادحین دختران ۱۲-۱۷سال به رقابت همدیگر می‌روند و پس از داوری توسط داوران با تجربه این مسابقات نتیجه این رقابت اعلام میگردد و سپس نفرات برتر به مسابقات استانی دستیابی پیدا میکنند و باید خود را برای نتیجه گیری در بین دیگر مادحین استان آماده کنند.

1402/06/29