مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دفاع از مبانی دینی بر اساس منطق و استدلال صورت گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: دفاع از مبانی دینی بر اساس منطق و استدلال صورت گیرد.

دفاع از مبانی دینی بر اساس منطق و استدلال صورت گیرد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام حجت‌سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدرای «ولایت» خطاب به دانش آموزان اظهارکرد: درس و تحصیل باید به صورت هدفمند انجام گیرد تا بتواند برای آینده انسان مفید واقع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان‌کرد: معلم عسل مصفای اندیشه را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد، ولی به راستی بهره واقعی ما از این زحمات معلم چیست.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به اینکه بر اساس گفته مولا علی (ع) علم بر دوگونه است، ادامه داد: یک علم در فطرت انسان به طور طبیعی نهاده شده و انسان استعداد آن را دارد و یک علم نیز با آموزش انسان مجهز به آن می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت سؤال کردن و جست و جوی گری در دین اسلام و در بیان اهل بیت (ع) بیان کرد: البته انسان به طور طبیعی نیاز‌های دنیایی و مادی خودش را برطرف می‌کند و از این جهت پیامبران برای معرفی عالم غیب مبعوث شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر پیامبران الهی حرکت می‌کند، گفت: در مجمع عمومی سازمان ملل تنها کسی که از قرآن کریم و آیات وحی دفاع کرد، رئیس جمهور ایران بود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه پربازدیدترین سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل در فضای مجازی مربوط به سخنران حجت الاسلام رئیسی بود، گفت: این دفاع از قرآن یک افتخار برای مردم ایران نیز محسوب می‌شود چرا که توسط منتخب همین مردم صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مبانی دینی باید به صورت منطقی و مستدل دفاع کنیم، گفت: باید از خطوط کتاب‌ها فراتر رفته و به جهانی بالاتر و والاتر از این دنیا بیندیشیم.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های دینی و معنوی است و از این جهت باید هشیار باشیم.

وی بیان کرد: امروزه در غرب نیز بسیاری از مردم به این نتیجه رسیده اند که گمشده انسان امروز معنویت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در کنار اهمیت به درس و علم آموزی چه زیبا است که در عرصه جنگ شناختی و جنگ نرم نیز فعالیت داشته باشیم.

1402/07/04