تدارک جدید برای ساخت فصل دوم برنامه «محفل»

نشست فعالان قرآنی پیرامون موضوعات و سوژه‌های جدید برنامه تلویزیونی «محفل ۲» با حضور عوامل سازنده این برنامه، اساتید و فعالان قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

تدارک جدید برای ساخت فصل دوم برنامه «محفل»به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست فعالان قرآنی پیرامون برنامه تلویزیونی «محفل» با حضور عوامل این برنامه، اساتید و فعالان قرآنی در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

نشست فعالان قرآنی پیرامون موضوعات و سوژه های جدید برنامه تلویزیونی «محفل ۲» با حضور سازندگان برنامه، اساتید و فعالان قرآنی در محل سازمان دارالقرآن‌ الکریم برگزار شد.

در این نشست که سه‌شنبه ۴ مهر ماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده، محمد جواد حشمتی کارگردان و دیگر عوامل برنامه «محفل» و تعدادی از اساتید و فعالان قرآنی حاضر شدند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در مورد این برنامه پرداختند.

هاشمی گلپایگانی تهیه کننده «محفل» در این نشست ضمن تشکر از برگزار کنندگان نشست افزود: در این نشست نکات مثبت و منفی‌ای در خصوص برنامه گذشته مطرح شد که انشاءالله سعی می‌کنیم برای ارتقاء برنامه ی محفل در فصل جدید پیشنهادات مطرح شده را به کار ببندیم و در کنار آن افزایش تجربه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن کریم، ضمن تشکر از مدعوین جلسه و اساتید قرآنی برای تیم سازنده برنامه محفل آرزوی موفقیت و نسبت به همکاری تنگاتنگ و نزدیک جامعه قرآنی کشور و تیم سازنده محفل ابراز امیدواری کرد.

1402/07/05