کارگاه تولید پوستر در شهرستان دزفول برگزار شد

کارگاه طراحی پوستر با راهبری حمید ژولانژاد در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، دانشکده معماری و شهرسازی به همت اداره تبلیغات اسلامی دزفول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کارگاه طراحی پوستر با راهبری حمید ژولانژاد در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، دانشکده معماری و شهرسازی به همت اداره تبلیغات اسلامی دزفول برگزار شد. در این کارگاه یک روزه سرفصل‌های مختلف طراحی پوستر برای هنرجویان حاضر تشریح شد.

در ادامه حمیدرضا بهوندی، دبیر اجرایی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها توضیحات لازم را درخصوص این سوگواره به علاقه‌مندان ارائه کرد و پس آن هنرجویان در کلاس‌های آموزش خلاقیت در پوستر، بارش فکری و ایده پردازی با موضوع اربعین و خوزستان (به همراه مشاهده آثار گذشته) حاضر شدند و در ادامه به اتودزنی، بررسی و ارتقای اتود‌ها پرداختند.

لازم به ذکر است؛ هنرمندان در خلال این کارگاه به تولید اثر‌های مختلفی برای شرکت در سوگواره پایتخت موکب‌ها رسیدند.

در حاشیه این رویداد علیرضا خردمند، فرماندار ویژه دزفول بازدیدی از روند برگزاری کارگاه داشت و ضمن ابراز خرسندی از حضور هنرمندان برجسته در شهرستان به دست اندرکاران برگزارکننده خداقوت گفت.

کارگاه تولید پوستر برای نخستین بار در شهرستان دزفول برگزار شد و هنرمندان اندیمشکی و دزفولی با حضور خود توانستند آثار‌های متعددی تولید کنند.

گفتنی است، چهره‌های برجسته شهرستانی از جمله حجت‌الاسلام خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول و فرماندار ویژه دزفول نیز در این کارگاه شرکت داشتند و در پایان بنا شد تا هنرمندان حاضر آثار تولیدی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

1402/07/12