دبیر قرارگاه مساجد تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

رزمایش احسان و همدلی در مساجد الگوساز گلستان

حجت الاسلام محمدعلی شاهینی از رزمایش احسان و همدلی در مساجد الگوساز در سطح استان گلستان خبر داد، گفت: تهیه و توزیع اقلام معیشتی برای نیازمندان و بسته‌های لوازم تحریر برای دانش آموزان از فعالیت‌های این ارزمایش بود.

رزمایش احسان و همدلی در مساجد الگوساز گلستان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمدعلی شاهینی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با پیگیری‌ها صورت گرفته، ۱۲ مسجد الگوساز در سطح استان شناسایی و به بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معرفی شده‌اند.

دبیر قرارگاه مساجد بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از طراحی برنامه و رزمایش‌های مختلف در مساجد الگوساز خبرداد و افزود: تهیه و توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان به عنوان اولین رزمایش و همچنین طرح مشق احسان با جمع‌آوری و توزیع بیش از ۸۰۰ بسته لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند به مناسبت شروع ماه مهر و سال تحصیلی دومین رزمایش احسان و همدلی در ۱۰ مسجد الگوساز در سطح استان بود.

وی با اشاره به حمایت بنیاد احسان و ستاد اجرایی در باب مساجد الگوساز گفت: مساجد در سه محورِ مساجد فعال، مساجدی که الگو هستند و مساجدی که الگوساز هستند با هدف تکثیر مساجد الگوساز در جامعه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

1402/07/17