مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فن آوری نو سازمان تبلیغات اسلامی:

ایجاد پیوند اجتماعی با نشر خوبی‌ها حول محور امامت

حجت الاسلام اکبر برزعلی گفت: با نشر خوبی‌ها حول محور امامت و میدان آوردن گروه‌های مردمی سعی در ایجاد گفتمان و پیوند اجتماعی داریم.

ایجاد پیوند اجتماعی با نشر خوبی‌ها حول محور امامت

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست فعالان فرهنگی گلستان با موضوع تجربه نگاری در ماه محرم و صفر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبر برزعلی در این نشست با اشاره به چشم انداز برنامه‌های سازمان تبلیغات در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: رویکرد این برنامه‌ها در سطح کلان برای استان و شهرستان‌های کشور با محوریت نشر خوبی‌ها بوده که تمرکز آنان بیشتر بر فعالیت زنان و بانوان کشور به عنوان تشکیل دهنده نیمی از جمعیت کشور است.

وی، رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی را نقش آفرینی جدی بانوان دانست و افزود: براساس اتفاقات اخیر، حجاب و عفاف زنان از مسائل روز به شمار رفته که با استفاده از ظرفیت‌های ناشناخته و بی‌نظیر زنان با بهره‌مندی از خلاقیت و توانمندی آنان حول محور نشر خوبی‌ها، می‌توانند کنشگر‌های تأثیرگزاری را در جامعه انجام دهند.

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فن آوری نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در مسائل روز جامعه تصریح کرد: دشمن با لجن پراکنی و ایجاد گسست بین طبقات و اقشار مختلف جامعه سعی در از بین بردن امید در جامعه داشته، لذا استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان به منظور ایجاد اتحاد و همبستگی اجتماعی در این امر مفید فایده واقع می‌شود.

وی بیان کرد: با نشر خوبی‌ها حول محور امامت و امام حسین (ع) و با میدان آوردن گروه‌های مردمی به ویژه حلقه بانوان و تشکل‌ها از طریق برنامه‌هایی همچون روضه‌های خانگی و برپایی موکب‌ها سعی در ایجاد گفتمان و پیوند اجتماعی داریم.

 

1402/07/17