سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن:

«طرح ملی آموزش تفسیر ۲۰ سوره آخر قرآن» تا آخر بهمن تمدید شد

سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم از استقبال و تمدید «طرح ملی آموزش تفسیر ۲۰ سوره آخر قرآن کریم» تا پایان بهمن ۱۴۰۰ خبر داد.

«طرح ملی آموزش تفسیر ۲۰ سوره آخر قرآن» تا آخر بهمن تمدید شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین تقی پور «سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم» گفت: طرح ملی آموزش تفسیر ۲۰ سوره آخر قرآن کریم بابیان، تفسیر و آموزش حجت‌الاسلام استاد قرائتی و با مشارکت ۱۵۰۰۰ نفر از سراسر کشور از طریق سامانه ملی مجازی آموزش قرآن و عترت (ع) به آدرس lms.telavat.it در حال اجرا است.

وی گفت: آموزش‌های مذکور در قالب کلاسهای آنلاین بوده و با حضور حجت‌الاسلام بهشتی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت آموزش سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به استقبال حداکثری شرکت‌کنندگان در کلاسهای مذکور اظهار داشت: آزمون این طرح آموزشی روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه و به‌صورت آنلاین برگزارشده و در پایان به نفرات برگزیده، گواهینامه معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعطا خواهد شد.

وی در خصوص این آزمون خاطرنشان کرد: این آزمون به‌صورت تستی و در قالب ۲۰ سؤال برای هر فرد و در مدت‌زمان ۲۰ دقیقه خواهد بود.

تقی پور گفت: همه مراکز قرآنی در استانها در فرایند جمع‌آوری اطلاعات و ثبت‌نام از علاقه‌مندان همکاری لازم را داشتند و این طرح آموزشی از دی‌ماه آغازشده و تا ۱۶ بهمن‌ماه ادامه داشت که به دلیل استقبال علاقه‌مندان، تمدیدشده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت آموزش سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره محتوای آموزشی این دوره گفت: محتواهای آموزشی این طرح توسط سازمان دارالقرآن الکریم و بر اساس تفسیر نور استاد قرائتی تولیدشده است و شامل ۲۰ سوره آخر قرآن کریم و جز ۳۰ قرآن کریم خواهد بود.

وی در خاتمه اذعان کرد: در این طرح آموزشی، برای هر استان، یک جلسه جمع بندی و رفع اشکال به صورت آنلاین و با حضور با حضور اساتید آقایان بهشتی، نادی، میریحیی و افتخاریان نیز برگزار شده است.

لازم به ذکر است که این طرح آموزشی به صورت رایگان توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌ شود.

1400/11/25