رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس:

روستائیان نیروی محرکه اقتصاد؛ فرهنگ و تمدن نوین اسلامی هستند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس گفت: روستائیان پرتلاش نیروی محرکه اقتصاد؛ فرهنگ و تمدن نوین اسلامی در کشور هستند.

روستائیان نیروی محرکه اقتصاد؛ فرهنگ و تمدن نوین اسلامی هستند

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌ محمد امین سعیدی مهر رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرعباس اظهار کرد: روستائیان پرتلاش نیروی محرکه اقتصاد؛فرهنگ وتمدن نوین اسلامی در کشور هستند.

 

وی افزود: روستائیان همواره با تلاش و کوشش، صداقت و صمیمیت، دارای فرهنگ اصیل هستند و اصلی ترین معیار جهت هویت بخشی یک منطقه محسوب می شوند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بندرعباس تأکید کرد: روستائیان زحمتکش و پرتلاش ما نقش بسزایی در رشد و تقویت اقتصاد کشور و تعاملات بین شهری دارند؛ با ارتقای شاخص های توسعه پایدار و توجه ویژه دولت برای رونق در روستاها، انگیزه برای ماندگاری مردم در محیط های روستایی را فراهم نموده است.

 

حجت‌الاسلام سعیدی مهر ادامه داد: امیدواریم با مشارکت بیشتر روستائیان عزیز و ظرفیت های ارزشمند روستاها از جمله در بخش های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، صنایع تبدیلی و گردشگری شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر در روستاها باشیم.

 

وی در پایان، روز ملی روستا و عشایر را به همه روستائیان توانمند، بخشداران زحمتکش، اعضای محترم شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران پرتلاش ومطالبه گر شهرستان بندر عباس تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق روز افزون فرد فرد روستائیان عزیز را از خداوند سبحان مسئلت داشت.

1402/07/18