حجت الاسلام حسینی تاکید کرد:

همدلی درون سازمانی و همکاری‌های برون سازمانی از نقاط قوت تبلیغات اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همدلی درون سازمانی و همکاری‌های برون سازمانی به عنوان یکی از نقاط قوت تبلیغات اسلامی استان فرآیند پایش و ارزیابی برنامه‌ها و عملکرد زیرمجموعه‌های این نهاد را تسریع و تسهیل می‌کند.

همدلی درون سازمانی و همکاری‌های برون سازمانی از نقاط قوت تبلیغات اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در جلسه ارزیابی عملیات محرم ۱۴۰۲ در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفیاری رئیس گروه برنامه ریزی و مطالعات راهبری سازمان تبلیغات اسلامی در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: با وجود خالی بودن ۶۰ درصد پست‌های سازمانی اداره کل، نیرو‌های موجود نه تنها بار سنگین این کمبود را به دوش می‌کشند بلکه در انجام همه ماموریت‌ها و وظایف محوله به شکلی موثر و کارآمد عمل کرده اند.

وی با تاکید بر لزوم توجیه و تشریح آئین نامه برنامه‌ها و عملیات‌های اعلامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح ادارات کل و جلوگیری از دوگانگی در اجرای برنامه‌های ملی و استانی افزود: تمام تلاش و توان ما متمرکز بر اجرای عملیات‌ها و ماموریت‌های محوله از سوی سازمان است، اما انتظار می‌رود اقتضائات و شرایط ویژه هر یک از استان‌ها و شهرستان‌ها نیز در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اتحاد درون سازمانی را از مهمترین نقاط قوت این مجموعه دانسته و ادامه داد: علاوه بر این وجود همدلی و همکاری برون سازمانی در سطح دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف استانی در برنامه‌ها و اقدامات مجموعه تبلیغات اسلامی نیز موجب تسهیل اجرای عملیات‌های ابلاغی شده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: این همدلی درون سازمانی و همکاری‌های برون سازمانی فرآیند پایش و ارزیابی برنامه‌ها و عملکرد زیرمجموعه‌های تبلیغات اسلامی استان را تسریع و تسهیل می‌کند که وجود بیش از ۱۲۰۰ انجمن اسلامی فعال شامل ۶۵۰ انجمن اسلامی مساجد و انجمن‌های اسلامی اصناف و نهاد‌های مختلف یکی از همین ظرفیت هاست.

گفتنی است در این جلسه معاونان و کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در قالب عملیات محرم، پیشنهادات و نکته نظرات خود را پر این خصوص مطرح کردند.

1402/07/19