رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی:

حل مسائل ملی و جامعه اسلامی مستلزم همفکری فعالان فرهنگی است

رئیس سازمان هیات و تشکل‌های دینی گفت: امروز حل مسائل ملی و جامعه اسلامی مستلزم هم‌افزایی و هم فکری فعالان فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید باباخانی عصر پنجشنبه در همایش «شکوه وصل» که با هدف تجلیل از هیئات و مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه استان اصفهان در عرصه‌های فرهنگی طی چهل سال گذشته پیشرو بوده است، اظهار داشت: بسیاری از اتفاقات خوب کشور ابتدا در اصفهان رخ داده و این دیار پیشتاز و مبتکر آنها بوده است.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی یک ساختمان نیست بلکه مجموع کسانی است که در خط مقدم عرصه فرهنگی در حال فعالیت هستند و اگر در دوره دفاع مقدس، رزمنده را افرادی می‌دانستیم که در خط مقدم جبهه با دشمن می‌جنگیدند، رزمندگان امروز در خط مقدم فرهنگی مبلغان هستند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با اشاره به اینکه همه مجموعه‌های فرهنگی در گوشه و کنار کشور کارهای مهمی انجام می‌دهند، افزود: اگر امروز بخواهیم مسائل ملی و جامعه اسلامی را برطرف کنیم اینگونه نیست که هر کسی به کار خود بپردازد بلکه برای حل مسائل یکدیگر هم‌افزایی و هم فکری ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام باباخانی تصریح کرد: بدانید در مبارزه تمدنی امروز برای حفظ انقلاب و آنچه که همه سرمایه ما است یعنی هیئات و توسل به اهل بیت علیهم السلام اگر بخواهیم در برابر دشمن بایستیم باید در طراحی، اجرا و پشتیبانی برنامه‌ها اتفاق افتد زیرا اگر در کنار هم قرار نگیرند نمی‌توان موفق بود.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم در دوره جدید تبلیغات اسلامی نگاه هم افزایی و همکاری بین زیرمجموعه‌های زیر این سازمان و سایر ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها و استان‌ها حاکم است و همه مؤسسات فرهنگی باید در کنار هم قرار گیرند و این سیاست را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی گفت: برگزیدگان مهرواره هوای نو قرار است برای چهل سال دوم انقلاب فعالیت کنند و این مهم با برنامه‌ریزی فعالان فرهنگی رقم خواهد خورد.

همایش شکوه وصل با هدف تجلیل از هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص و جوان با رویکرد فعالیت‌های نو و خلاقانه و برگزیدگان مهرواره هوای نو باحضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین ۲۰۰ نفر از برگزیدگان هیأت‌های مذهبی و مرکز فرهنگی شاخص استان برگزار شد.

حل مسائل ملی و جامعه اسلامی مستلزم همفکری فعالان فرهنگی است

1402/07/22